Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jakie są koszty wysyłki?
  • Polska    –  30 zł do 30 kg
  • Europa  –  110 zł do 30kg
  • Inne      – 170 zł do 20kg

  W razie wszelkich pytań – prosimy o kontakt. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia z Polski zależy od wybranego sposobu zapłaty. Zamówienia złożone do godziny 12:30-13:00 z opcją płatności przy odbiorze (u kuriera) lub opłacone szybką płatnością dostępną na stronie są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone później lub z płatnością zwykłym przelewem są wysyłane po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia oraz gdzie jest moja paczka?

Historię zamówienia możecie Państwo śledzić na swoim koncie klienta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z taką informacją oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

Płatność w PLN może być dokonana szybką płatnością Przelewy24 lub PayPal dostępną przy składaniu zamówienia lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe w walucie PLN.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Towar można odebrać osobiście – dokonując płatności na miejscu gotówką w polskiej walucie.

 

W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?

Zwracany towar należy odesłać na adres:

ZEN MODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

UL. REJONOWA 4A 05-552 WOLA MROKOWSKA.

Zwrócić można jedynie całe zamówienie.

 NIE PRZYJMUJEMY POJEDYNCZYCH SZTUK.

W przypadku odsyłania zwracanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy nie zwracamy Państwu kosztów związanych z przesyłką, które zostały opłacone przy składaniu zamówienia. Zwrot towarów dokonywany jest na Państwa koszt.

Czy mogę dokonać reklamacji?

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku   stwierdzenia w dostarczonym towarze:
  a.   – wad fabrycznych,
  b.   – niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.

2. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail: sklep@modazen.pl lub telefonicznie +48739596355

3. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

W jakim czasie dostanę zwrot środków za zamówienie?

Zwrot środków za zamówienie następuje do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas od Państwa odstąpienia od umowy. 

Takowe odstąpienie od umowy należy przesłać na adres e-mail:

sklep@modazen.pl

Czy można używać waszych zdjęć?

Nasi klienci po dokonaniu zakupów mogą korzystać z naszych zdjęć, należy je pobrać z naszej strony.

Jakie jest minimum zakupów i czy wystawiacie Państwo paragon lub czy można zakupić towar bez faktury?

Nasi klienci mogą zamawiać dowolną ilość towaru, nie ma żadnych ograniczeń. Za dokonane zakupy wystawiamy zawsze paragon lub fakturę VAT i nie ma u nas innej możliwości dokonania zakupów.

Czy osoby nie posiadające działalności mogą robić u Was zakupy?

Jesteśmy hurtownią odzieży i współpracujemy tylko z firmami – do zrobienia zakupów hurtowych konieczny jest numer NIP.

 

 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.