[section label=”FAQ Page: Minimal Icons” padding=”60px”] [row label=”Title” h_align=”center”] [col span=”8″ span__sm=”12″ span__md=”10″ margin=”0px 0px -40px 0px” align=”center”]

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

[/col] [/row] [row label=”Questions” h_align=”center”] [col span=”10″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”] [divider width=”100%” margin=”3em” color=”rgb(9, 14, 29)”] [row_inner label=”Question Wrapper: 1″ style=”collapse”] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ span__md=”12″] [featured_box img=”479″ pos=”left” margin=”0px 0px 30px 0px”]

Dostawa

[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”8″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”] [accordion] [accordion-item title=”Jakie są koszty wysyłki?”]
  • Polska    –  30 zł do 30 kg
  • Europa  –  110 zł do 30kg
  • Inne      – 170 zł do 20kg

  W razie wszelkich pytań – prosimy o kontakt. 

[/accordion-item] [accordion-item title=”Jaki jest czas realizacji zamówienia?”]

Czas realizacji zamówienia z Polski zależy od wybranego sposobu zapłaty. Zamówienia złożone do godziny 12:30-13:00 z opcją płatności przy odbiorze (u kuriera) lub opłacone szybką płatnością dostępną na stronie są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone później lub z płatnością zwykłym przelewem są wysyłane po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia oraz gdzie jest moja paczka?”]

Historię zamówienia możecie Państwo śledzić na swoim koncie klienta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z taką informacją oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

[/accordion-item] [/accordion] [/col_inner] [/row_inner] [divider width=”100%” margin=”3em” color=”rgb(9, 14, 29)”] [row_inner label=”Question Wrapper: 2″ style=”collapse”] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ span__md=”12″] [featured_box img=”478″ pos=”left” margin=”0px 0px 30px 0px”]

Płatność

[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”8″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”] [accordion] [accordion-item title=”W jaki sposób mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?”]

Płatność w PLN może być dokonana szybką płatnością Przelewy24 lub PayPal dostępną przy składaniu zamówienia lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe w walucie PLN.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?”]

Towar można odebrać osobiście – dokonując płatności na miejscu gotówką w polskiej walucie.

 

[/accordion-item] [/accordion] [/col_inner] [/row_inner] [divider width=”100%” margin=”3em” color=”rgb(9, 14, 29)”] [row_inner label=”Question Wrapper: 3″ style=”collapse”] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ span__md=”12″] [featured_box img=”477″ pos=”left” margin=”0px 0px 30px 0px”]

Zwroty i reklamcje

[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”8″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”] [accordion] [accordion-item title=”W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?”]

Zwracany towar należy odesłać na adres:

ZEN MODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

UL. REJONOWA 4A 05-552 WOLA MROKOWSKA.

Zwrócić można jedynie całe zamówienie.

 NIE PRZYJMUJEMY POJEDYNCZYCH SZTUK.

W przypadku odsyłania zwracanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy nie zwracamy Państwu kosztów związanych z przesyłką, które zostały opłacone przy składaniu zamówienia. Zwrot towarów dokonywany jest na Państwa koszt.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Czy mogę dokonać reklamacji?”]

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku   stwierdzenia w dostarczonym towarze:
  a.   – wad fabrycznych,
  b.   – niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.

2. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail: sklep@modazen.pl lub telefonicznie +48739596355

3. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

[/accordion-item] [accordion-item title=”W jakim czasie dostanę zwrot środków za zamówienie?”]

Zwrot środków za zamówienie następuje do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas od Państwa odstąpienia od umowy. 

Takowe odstąpienie od umowy należy przesłać na adres e-mail:

sklep@modazen.pl

[/accordion-item] [/accordion] [/col_inner] [/row_inner] [divider width=”100%” margin=”3em” color=”rgb(9, 14, 29)”] [row_inner label=”Question Wrapper: 1″ style=”collapse”] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ span__md=”12″] [featured_box img=”480″ img_width=”74″ pos=”left” margin=”0px 0px 30px 0px”]

Pytania

[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”8″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”] [accordion] [accordion-item title=”Czy można używać waszych zdjęć?”]

Nasi klienci po dokonaniu zakupów mogą korzystać z naszych zdjęć, należy je pobrać z naszej strony.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Jakie jest minimum zakupów i czy wystawiacie Państwo paragon lub czy można zakupić towar bez faktury?”]

Nasi klienci mogą zamawiać dowolną ilość towaru, nie ma żadnych ograniczeń. Za dokonane zakupy wystawiamy zawsze paragon lub fakturę VAT i nie ma u nas innej możliwości dokonania zakupów.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Czy osoby nie posiadające działalności mogą robić u Was zakupy?”]

Jesteśmy hurtownią odzieży i współpracujemy tylko z firmami – do zrobienia zakupów hurtowych konieczny jest numer NIP.

 

 

[/accordion-item] [/accordion] [/col_inner] [/row_inner] [divider] [row_inner label=”Contact” col_bg=”rgb(244, 244, 244)” h_align=”center” padding=”40px 40px 40px 40px” padding__sm=”40px 20px 40px 20px”] [col_inner span__sm=”12″ align=”center” bg_color=”rgb(244, 244, 244)”]

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

[/col_inner] [/row_inner] [gap height=”60px”] [/col] [/row] [/section]